De grondbeginselen van Photoshop

3d cad

gebonden aan het plaatsbepalingsproject is CAD. Vóór de komst van de CAD-technologie waren zaken als geometrie niet al te goed gedefinieerd. Een tweedimensionale plattegrond was plat en eenvoudig. Het was de voorbereidende stap voor de ontwerpers om een layout van een gebouw te maken. De ontwikkelaars voegden dan details toe zoals ramen, deuren, toestellen enzovoort. Soms waren er zoveel details dat de tekening verouderd werd. Dit is het moment waarop de CAD ontwerper het nut inzag van werktuigmachines en de grafisch ontwerper de zaak hielp door portalen te creëren. Hierdoor creëerde hij of zij de detaillering precies zoals een mens dat zou doen. Het eindresultaat was een Foundation Drawing.

In de tijd van papier/inkt tekeningen was de grafisch ontwerper samen met de ABCDE (Adobe boutique) verantwoordelijk voor de ontwikkeling van een machine die een Cobente-figuur zou genereren door een menselijke figuur te scannen. Dit figuur zou dan gereproduceerd worden door een inkjet printkop. Dit ging gepaard met veel vallen en opstaan en hard werken door ervaren grafisch ontwerpers. Uiteindelijk werden deze bewegingen gecodificeerd in een manueel proces dat PSD (Photoshop Conversions) werd genoemd. De beginners van vandaag zouden zich overweldigd voelen en waarschijnlijk niet weten wat te doen. Dit is de reden waarom veel mensen de grondbeginselen van Photoshop niet leren. Hoewel velen beginnen te leren wanneer ze een nieuw gereedschap zien, haken ze uiteindelijk af omdat ze niet geïnteresseerd zijn. Het is net als leren hoe je een muur schildert. Een kunstenaar zal niet de kneepjes leren om PSD te gebruiken. Waarom zou hij of zij dat willen? Waarom zou het hem of haar iets kunnen schelen?

Wat kan het een artiest schelen? Net zoals het leren van een nieuw instrument, kan het leren van de basisbeginselen van Photoshop erg nuttig zijn. Voor beginners, hoe vroeger hoe beter  Als u geïnteresseerd bent, dan zult u zeker veel leren. Het is een nieuwe techniek. Het is nieuwe software. Het is een nieuwe manier van doen. Vanwege de vele voordelen van het leren van de basisbeginselen van Photoshop, is het zeker de moeite waard om deze nieuwe techniek te leren. Beginnende gebruikers worden meestal aangetrokken tot de basiselementen van Photoshop (penseel, glamour, keyframes, omslag, modus, vervagen, verscherpen en alle andere penselen) doordat ze die op hun lokale fotokopieerapparaat hebben staan of op de computer van een vriend of collega. Deze browsers bieden de basiskeuzes van basisfuncties voor het bekijken en maken van fotorealistische afbeeldingen.

Grafische software zoals GIMP of Photo-Elo-Mz, die meestal op Macs worden gebruikt, bieden een hele reeks hulpmiddelen die verbeteringen bieden en zelden de echte Photoshop-kwaliteit leveren. Zodra gebruikers vertrouwd zijn geraakt met de interface van elke software, kunnen zij tijd besteden aan verfijning met behulp van de Adobe Photoshop-extensies (Goshop Viewer voor GIMP, dfui, verscherpen, vervagingseffect en andere basisbewerkingsgereedschappen) of de Adobe Illustrator-extensies (printerhulpprogramma, grafisch ontwerper, en de juiste gereedschapskist), totdat een over het algemeen bevredigende soft-proof is bereikt. De meeste grafische kunstenaars houden beide ook aan. Voor degenen die verschillende softwareprogramma’s blijven gebruiken, is twee uur per dag misschien een productiever werktempo.

Snelheid is de basis waartoe alle zacht geschoolde werknemers geneigd zijn. Elk gereedschap heeft zijn snelheidslimiet en hoewel er sluipwegen zijn die het werk kunnen verkorten, zijn er ernstiger fouten die moeten worden vermeden. Het oude gezegde “garbage in, garbage out” is waar bij computerprogrammering. Programmeurs moeten zich hiervan bewust zijn en de enige manier om te vermijden dat ze zichzelf vuil maken en dan een codeur moeten bellen om het te herstellen, is zich een verzameling nuttige programma’s te verschaffen die hen nooit in de problemen zullen brengen. Tutorials Er zijn talrijke downloadbare zelfstudievideo’s die stap voor stap tutorials aanbieden die leiden tot de voltooiing van een bepaald project. Deze tutorials zijn georganiseerd door de onderwerpen waarop de ontwikkelaars zich kunnen concentreren. Als iemand een Android programmeur is, kan hij vinden dat twintig tot dertig minuten voldoende is om te leren over de Android SDK. Conclusie Ontwikkelaars zullen nieuwe versies van deze tools blijven ontwikkelen, en manieren blijven vinden om ze beter te maken, maar ook om nieuwe tools te verkennen. Android is een platform dat open staat voor input, en deze openheid zal de toekomstige ontwikkeling van Android applicaties nog interessanter maken.

Lees meer

Machine ontwerpen

Ingenieursbureau

 

Comments are Disabled