Wat is een embleem?

Leuke logo

Een embleem, afbeelding, letter, merkteken, zegel, monogram of mascotte is een embleem, symbool, symbool of andere voorstelling, letter of symbool, dat aan de voor- of achterzijde van een ding of persoon voorkomt, waarvan de grootte varieert en waarvan de kleur met een ander ding wordt geassocieerd. Een mascotte wordt over het algemeen gebruikt om het gevoel van emoties of de gedachte aan een bepaalde plaats op te roepen; een merklogo is een merk of een algemene identiteit als het in de juiste grootte wordt gebruikt.

Een merk, afbeelding, letter, merkteken, zegel, monogram of mascotte daarentegen verwijst naar een ding of persoon. Het hoeft niet meer dan twee- tot driedimensionaal te zijn, maar kan afmetingen hebben van drie- tot zes dimensionaal. De grootte varieert; het kan een verzameling letters zijn, zoals potloden of cres-symbolen; het kan een grotere versie of een kleinere versie zijn, zoals postzegels; het kan een grotere versie of een kleinere versie zijn, zoals basketbal.

Er zijn verschillende soorten logo’s, waaronder het traditionele type, en ook het fotografische type, waarin het handelsmerk facultatief is, en het fotografische type, waarin het handelsmerk verplicht is.

Normaliter is het handelsmerk voor elk logo optioneel in hun respectieve gewicht. Zo kan de letter A kleiner, groter of in twee formaten zijn, en naar gelang daarvan een stuk duurder zijn dan het totale merk, logo, afbeelding, letter, merkteken, zegels, monogram en mascotte. De soorten merken kunnen in lettervorm zijn, die meer opvallen bij mensen die ze al vaak hebben gezien; andere soorten merken kunnen heel klein zijn; deze zullen meestal geen betekenis hebben, zoals een tweetal knijpcirkels op een visitekaartje.

Voor een commerciƫle noodzaak is het algemene ontwerp van cruciaal belang, en dat maakt het grootste deel uit van alle merken. Echter, voor een promotionele of reclame noodzaak, zeg een Nike die miljarden Dollars geeft aan een Pan die stilletjes rond de Stille Oceaan vliegt. Gewoon een nieuw bedrijfslogo, twee kleine animaties en wat kleurrijke tekst om dat logo te laten opvallen zijn voldoende om het beroemd en winstgevend te maken. Artikelen met inhoud en links naar de site waarop die artikelen te vinden zijn, zijn ook ideaal voor websites. De banner is een logoafbeelding van een nieuw niveau.

Sommige reclamebureaus betalen volgens de kwaliteit van de geleverde dienst: reclamelogo’s worden ontworpen op basis van de dienst of het product waarvoor reclame wordt gemaakt en kunnen tegen lagere tarieven worden betaald. De andere niveaus in de prijsstelling zijn gereserveerd voor zorgvuldig ontwikkelde corporate. Aangezien het afhangt van elk reclamebureau, zal er een hogere of lagere vergoeding in rekening gebracht, maar anders dan dat, de vergoedingen zijn op een flat fee (vaak afgekort als dot) basis, het betalen alleen voor de prijs betaald.

Comments are Disabled